Основні умови ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ товарів належної якості:
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Товаром належної якості вважається: товар без пошкоджень, із збереженою упаковкою, без слідів використання, з непорушеними заводськими пломбами та без ознак втручання.
Порядок і процедура обміну/повернення:
- Напишіть на електронну пошту або зателефонуйте за номером +380502425552.
- Повідомте менеджеру: причину повернення або обміну, дату замовлення, номер замовлення, додайте чек, фото або відео (за потреби). Після цього з вами зв’яжеться наш представник для уточнення деталей повернення або обміну.
Як здійснити повернення товару: потрібно упакувати товар у ту ж упаковку, у якій він був отриманий, і відправити за адресою, наданою представником.
Після відправлення товару: після того, як ми отримаємо товар від вас і перевіримо його цілісність та справність:
- Обмін. Ми відправляємо заміну протягом 1–3 днів.
- Повернення. У разі повернення товару кошти повертаються на банківську картку, вказану покупцем, протягом 7 робочих днів.
Вартість відправлення: повернення товару належної якості оплачується покупцем. У разі повернення товару з дефектом доставка оплачується компанією Автомода.
Товар, що підлягає обміну/поверненню покупцем:
Товар не має ознак встановлення та/або використання;
Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо така передбачена) у тому ж стані, в якому він був придбаний;
Разом із товаром надані всі супровідні документи.
Товар, що не підлягає ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЮ покупцем:
Минуло більше 14 календарних днів з моменту покупки.
Товар неналежної якості: порушена цілісність упаковки, є сліди використання тощо.