Основні умови ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ товарів належної якості:

  1. Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання товару.
  2. Товаром належної якості вважається: товар без пошкоджень, із збереженою упаковкою, без слідів використання, з непорушеними заводськими пломбами та без ознак втручання.
  3. Порядок і процедура обміну/повернення:
    - Напишіть на електронну пошту або зателефонуйте за номером +380502425552.
    - Повідомте менеджеру: причину повернення або обміну, дату замовлення, номер замовлення, додайте чек, фото або відео (за потреби). Після цього з вами зв’яжеться наш представник для уточнення деталей повернення або обміну.
  4. Як здійснити повернення товару: потрібно упакувати товар у ту ж упаковку, у якій він був отриманий, і відправити за адресою, наданою представником.
  5. Після відправлення товару: після того, як ми отримаємо товар від вас і перевіримо його цілісність та справність:
    - Обмін. Ми відправляємо заміну протягом 1–3 днів.
    - Повернення. У разі повернення товару кошти повертаються на банківську картку, вказану покупцем, протягом 7 робочих днів.
  6. Вартість відправлення: повернення товару належної якості оплачується покупцем. У разі повернення товару з дефектом доставка оплачується компанією Автомода.

Товар, що підлягає обміну/поверненню покупцем:

  1. Товар не має ознак встановлення та/або використання;
  2. Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо така передбачена) у тому ж стані, в якому він був придбаний;
  3. Разом із товаром надані всі супровідні документи.

Товар, що не підлягає ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЮ покупцем:

  1. Минуло більше 14 календарних днів з моменту покупки.
  2. Товар неналежної якості: порушена цілісність упаковки, є сліди використання тощо.